noortjegabriels.reismee.nl

Dag 2: Regenwoud, letterlijk!

Vandaag was weer een gave dag! Een lokale basisschool in het centrum vroeg ons of we wilden helpen bij het verven van de muren in de school. De vakantie begint eind deze maand, en voor die tijd wilken ze het afhebben. Dus na het ontbijt zijn we direct daarheen gegaan en hebben we de hele ochtend geschilderd, terwijl de lessen ondertussen gewoon bezig waren! Later vandaag zijn we naar Matang Wildlife Centre geweest. Hier hebben we door een afgezet stukje Jungle gelopen waar ze apen opvangen die niet meer in het echte wild kunnen lopen. De eerste Orang Utangs van deze reis zijn gespot! Tijdens onze tocht door de Jungle begon het keihard te regenen en onweren, dus we waren echt in het regenwoud, letterlijk! ;) Op de terugweg zijn we gestopt bij een lokale vissershaven waar we bij een klein kraampje lokaal eten geproefd hebben; bananenchips!! mmmmmm

Vandaag was ook de laatste dag van de Thaise stagaire hier, dus savonds na het eten zijn we nog even met de meiden op stap gegaan in Kuching om wat te drinken in lokale barretjes.

Na een lange dag nu bedtijd!