noortjegabriels.reismee.nl

Dag 8: Eerste dag werken

Vandaag is het echte werk op de projecten begonnen!

Vanochtend ben ik naar een kleuterschool, gevestigd in een boeddistische tempel, geweest om daar acht 6-jarige kids te helpen met het instuderen van een Engelse speech die ze komende zondag moeten performen op de graduation. Er is weinig tijd nog en veel te doen, dus de lerares had me gevraagd of ik deze week naast mijn schilder en constructieproject wilde helpen met lesgeven. Niet echt mijn ding, maar voor een weekje heel leuk en ik houd van kinderen, dus ja dat doe ik graag! Toen we op het schooltje aankwamen, waren ze al allerlei dansjes aan het instuderen, super schattig! Best lastig was het wel om ze de speech te leren, omdat ik hun taal niet spreek, en zij nog niet goed Engels. Maar ze leerden super snel en waren super lief, dus ik denk dat het zondag helemaal goed moet komen! De rest van de week ga ik ze ook nog helpen.

Smiddags na de lunch zijn we naar basisschool in het centrum van Kuching geweest waar ik vorige week ook al kort was. Hier hebben we het schilderwerk afgemaakt. Vanaf morgen ga ik schilderen op schooltjes in de Village Area, de armere wijk van de stad. Dus na het afmaken van de muurschildering in de basisschool zijn we hier alvast even langs gereden. Yep, veel werk te doen op deze vervallen uitziende schooltjes. Ik ga mijn best doen en hoop dat ik ver kan komen in de komende drie weken, maar af zal ik het in m'n eentje niet krijgen.

Morgen weer een nieuwe dag schilderen en instuderen met de kids!

Reacties

Reacties

Betsie

Wat lief om 6 jarige kids les te geven. Wel een mooie uitdaging. Staat leuk voor op je cv straks.
Alvast succes met je schilderwerk.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active