noortjegabriels.reismee.nl

Dag 12: In de krant!

Vanochtend werden we door onze driver, die elke keer iemand anders is, opgehaald. Ik kende hem dus niet, maar hij zei: hey ik ken jou, en je heet Noortje! Jij staat met een foto samen met wat kids van de kleuterschool ik de lokale krant. Ik moest lachen, waaaat?! Zit je 11.000 km van huis en wordt je herkend. Heel maf.

Aan het einde van deze grappige rit, kwamen we aan bij het theater waar de graduation ceremony van de kinderen aankomende zondag plaatsvindt. Vandaag was hun laatste oefendag voor de performance dus de generale repetitie werd gehouden in het theater waar het zondag ook voor het echt gaat gebeuren. Zo schattig, die dansjes van 3 tot 6 jarigen. En die speech die ik de hele week met ze geoefend heb, ging helemaal goed! Toppers! Zondag nog 1 keer knallen voor een volle zaal met ouders!

Smiddags zijn we naar de basisschool in town geweest om daar de schilderingen waar we eerder al mee bezig waren helemaal af te maken. De laatste tekstjes en dingetjes staan erop. Nog een project afgerond deze week!

Omdat de verf deze week erg hard ging, zijn we na het afwerken van de schilderingen nieuwe verf gaan kopen. En op de terugweg zijn we bij een paar lokale shops gestopt om te proberen de krant waar ik in sta te vinden, maar dit is helaas niet gelukt. De Chinese krant wordt niet overal verkocht helaas. Maargoed, wel nog even lekker geshopt!

En Dan nu: weekeeendd!!

Reacties

Reacties

Kees

Die krant willen we wel zien natuurlijk!

Betsie

Wat gaaf dat je wordt herkent in een vreemd land.
Ben ook zo benieuwd hoe het zondag gaat met 'jou' leerlingen.
Fijn weekend meid. Geniet ervan.

Susan

Heey Noortje, volgens mij heb je het geweldig naar de zin aan de verhalen te lezen. Je doet echt mooi dankbaar werk. Prachtig!! Je mag trots op jezelf zijn! Geniet lekker dikke kusss van allerliefste tante????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active