noortjegabriels.reismee.nl

Dag 27: Allerlaatste dag Borneo!

Vandaag was dan echt de aller aller laatste dag hier op Borneo! Vanochtend heb ik nog even snel een wasje gedraaid en vervolgens alles ingepakt. Na een maand lagen al m'n spullen behoorlijk verstrooid door het huis, dus ik was wel even bezig met alles verzamelen, opvouwen en inpakken in m'n backpack. Maar het zit erin! Vanmiddag ben ik nog even met Frederik, de andere vrijwilliger, en Paul, de hoofdcoordinator van mijn project, Kuching ingeweest. Paul moest wat notebooks halen, en ondertussen hebben wij bij de Riverside geshopt in de souvenirswinkeltjes. Ik kwam hier niet voor de eerste keer, maar wat er leuk was, was dat er op het water die door de stad loopt een Dragonboot race bezig was. Een hele happening! Overal toeschouwers en kraampjes. Erg leuk om even te zien, echte roeiteams die in van die Aziatische boten in de vorm van een draak keihard tegen elkaar racen op het water. En lachen, er was zelfs een Nederlands team!

Vanavond, laatste avond :(, had ik mijn local friends van de afgelopen maand allemaal uitgenodigd om samen ergens te gaan eten als afscheid. We gingen naar een grote overdekte ereplaats waar heel veel plastic stoelen en tafels staan en daarom heen kan je bij oneindig veel verschillende stalletjes gerechten bestellen. Leuk! De laatste keer genieten van het super lekkere noodlerecept dat ze hier hebben!

Na het eten zijn we naar de ijssalon geweest waar we vorige week ook waren, om als dessert het heerlijke versgemaakte ijs te nemen! Mmmm!

En als aller allee laatste afsluiter zijn we met z'n allen nog een drankje gaan doen in de Monkeebar. Top afsluiter van een geweldige 4 weken hier op Borneo, wat een ervaringen!! De tijd is echt voorbij gevlogen! Nu ga ik stoppen met schrijven, over 4 uurtjes gaat de wekker alweer en vlieg ik naar Thailand, op naar een nieuw avontuur!! :)

Reacties

Reacties

margriet

Noortje,
wat een mooi avontuur.
je hebt al een mooie bijdrage geleverd!
veel geluk in Thailand.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active