noortjegabriels.reismee.nl

Dag 1: Bananenbomen in de tuin!

Gisterenavond laat ben ik na een reis van 20 uur eindelijk aangekomen op Borneo! :) Ik werd naar een leuk huisje in een wijk van Kuching gebracht waar ik meteen kennis maakte met met 1 andere vrijwilliger uit Zwitserland en 3 super aardige meiden, de coördinators, die op de zelfde plek verblijven. Zelfs al was het een late avond, het tropische klimaat was meteen voelbaar! Snachts een minimumtemperatuur van 24 graden. Gelukkig airco op de kamer! ;)

Dag 1 van de cultuur/introductieweek:

Vanochtend fris en fruitig met een kopje thee, liep ik naar buiten en zag ik dat ze hier geen wilgen in de tuin hebben, maar echte bananenbomen! Wauw, een echt exotisch plaatje! Vanamiddag zijn we de straten van Kuching gaan ontdekken. In de felle zon een eerste indruk van het chaotische Aziatische leven. Felgekleurde huizen, fijn gedecoreerde tempels en mannetjes op volgeladen brommertjes, een echte andere cultuur! Helaas begon het later op de middag keihard te regenen, het regenseizoen is namelijk begonnen. Maar het gaf een lekkere verkoeling, en met een local zijn we uiteindelijk in de auto terug gereden naar huis.

Wat een gave eerste dag! Op naar weer een gave dag morgen, waarin we op zoek gaan naar de Orang Utangs! ????????????????????????

Reacties

Reacties

Kees

Heerlijk bericht! X

wendy

Hé Noortje,
zo te lezen heb je het echt naar je zin.

Margriet

wat een fijn begin. leuk om te horen!

jeanne du pont

Lijkt mij nu al geweldig Noortje, ik ben te vroeg geboren.

Betsie

Heb deze site van je moeder door gekregen.
Ben hier erg blij mee, nou kan ik je ook volgen.
Veel plezier morgen bij de orang oetans.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active