noortjegabriels.reismee.nl

Dag 5: Theatertalent

Vandaag was alweer de laatste dag van de introweek. Wat is dat snel voorbij gegaan!

Vandaag Culture Village bezocht, waar alle traditionele Maleisische huisen van verschillende stammen te vinden zijn met daarin de traditioneel geklede mensen. Erg leuk om de Borneo cultuur zo te kunnen ervaren. Doorat ik de traditionele kleding zelf mocht proberen, was ik vandaag helemaal ingeburgerd! Op hetzelfde park zijn we ook naar een show geweest waarin de eeuwenoude, culturele dansen en gebruiken van deze stammen werd opgevoerd. Heb ik weer om uit het publiek het podium op getrokken te worden, om vervolgens met de acteurs mee te spelen. Stond ik dan voor een volle zaal zonder enige voorbereiding haha. Once in a lifetime experience zullen we maar zeggen!

Na de show zijn we nog even het strand op gewandeld; Damai Beach. Een strand met palmbomen en warm zeewater... Yes!!

De introweek hebben we vanavond afgesloten door in de lokale wijk een hapje te gaan eten bij een schattig kraampje midden tussen huizen in. Buiten eten met het geluid van vele krekels op de achtergrond; Top afsluiter van deze eerste week!