noortjegabriels.reismee.nl

Dag 11: Muggenbult op m'n oog!

Gisterenochtend ging de wekker af, werd ik wakker en merkte ik dat ik een oog maar met moeite half open kreeg. HUH?! Ik had niks geks gedaan?! Ik liep naar de spiegel en barstte in lachen uit. Een vriendelijke mug heeft me een bezoekje gebracht vannacht en een grote muggenbult op m'n oog achtergelaten. Shit, en dan moest ik die ochtend weer naar de kleuterschool om die kleintjes te vermaken. Terwijl het eruit zag alsof ik keihard gevochten had. Tja, ze keken wel even raar op ja, maar ze zijn gelukkig niet huilend weggerend haha. En na een paar grote ogen die me aankeken, waren het ook al snel weer vergeten. In de loop van de dag is het gelukkig ook weer bijgetrokken.

Smiddags weer geschilderd op de andere kleuterschool. En het is af! Yes! Project 1 done. De muren van de klas zijn nu in ieder geval niet helemaal kaal meer. Een vrolijke dierenboel geeft het nu hopelijk al iets meer gezelligheid voor de kinderen om naar school te gaan. En de lerares zelf was ook zo blij. Ik zelf ben ik blij dat ik dankbaar werk heb kunnen doen. Op naar schilderproject 2 volgende week!

Savonds zijn we op een spontaan idee met een aantal local friends karaoke gaan zingen. Toen we vanuit ons restaurantje naar de karaoke wilde lopen, kwam de regen echt met bakken uit de hemel. En een donder knal zo hard als ik nog nooit gehoord had. 10 seconden rennen door deze gratis douche en iedereen was doorweekt!

In een private room met 3 schermen en 2 microfoons hebben we vervolgens met z'n 8en staan lallen. Erg lachen!! Late avond geworden, maar weer een topdagje!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active