noortjegabriels.reismee.nl

Dag 16&17: Veel bekijks!

Gisteren en vandaag weer hard gewerkt aan m'n project. De grauwe, saaie en vieze muren van de kleuterschool beginnen al wat leuker te worden om naar te kijken! Het lage muurtje dat als rand rond de schook is af. Felblauw aan de buitenkant, en oranje aan de binnenkant. Deze toch wel opvallende transformatie trekt veel bekijks. Mensen van het dorpje die voorbij komen, stoppen even, vragen wat ik aan het doen ben en kids schreeuwen: 'waaaauww' of komen nieuwsgierig naast me staan om te kijken. Sommigen willen zelfs helpen! Ja, het is ook wel logisch, want de transformatie van een vervallen schooltje naar een nieuw uitziende, felgekleurde school valt goed op in de omgeving van vervallen huisjes. Een vrouw wilde foto's van mij maken, maar durfde niet naar mij toe te komen dus liet ze iemand anders met haar telefoon naar mij toe komen om mij op de foto te zetten. Vervolgens liet ze mij wel zelf trots zien dat ze het op Facebook geplaatst had. Dat mensen het spannend vinden om naar mij toe te komen heb ik overigens als wel vaker meegemaakt hier. Ik weet ook niet precies hoe het komt haha!

Gisterenmiddag ben ik samen met Juliana, de projectleidster, nog even naar de verfwinkel geweest. We hadden de verkeerde blauwe klier gekocht de vorige keer en de verf gaat er hard doorheen met grote muren, dus we konden wel wat extra gebruiken. Daarna hebben we nog even boodschappen gegaan en wat gedronken bij een tentje in het centrum van Kuching.

Deze middag heb ik hardgelopen! Naast de plek waar ik slaap, ligt een parkje waar veel mensen komen voor een work-out of wandeling. Dus dat ging ik ook even doen! De andere temperatuur was wel even wat meer zweten dan bij hardlopen in Nederland, maar ik heb m'n doel van 20 rondjes non-stop afgemaakt!

Reacties

Reacties

Elise

Hey topper, goed bezig joh. Ben trots je en dat mag je zelf ook zijn op jezelf. Voelt goed he, dat je met projecten bezig bent waarin je echt iets betekent, het verschil maakt. Alles wat het leven van deze lieve mensen mooier/lichter maakt is een cadeautje voor ze. Wat zullen dat waarderen! Top dat je je hiervoor inzet.
Enjoy out there! Dikke zoen. Liefs Elise xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active