noortjegabriels.reismee.nl

Dag 31: Zwemmuuuuh!

Vandaag was alweer dag drie van de introductieweek hier in Thailand! Vanochtend hebben we bij een klein armband 'winkeltje' ons eigen armbandje leren knopen. Erg leuk, vooral voor de jongens haha. En we zaten er allemaal een beetje slaperig bij, want we hebben gisteren lang doorgekaart... oeps... Maar onze groep is zo gezellig! 5 Nederlanders, 2 Duitsers en een Belg, allemaal rond dezelfde leeftijd, en iedereen kan het goed met elkaar vinden. Heel leuk!

Na het armbandjes knopen hebben we in ons kamp een Thaise kookles gehad waarin we onze eigen lunch maakte; noodles!

Na onze zelfgemaakte lunch hadden we de rest van de middag vrije tijd, en zijn we met z'n allen, ook vrijwilligers van andere groepen, naar het lokale zwembad gegaan. De eerste middag in 4,5 weken aan het zwembad voor mij! Wel gek, op 16 november met 32 graden ana het zwembad liggen terwijl het in Nederland 5 graden is. Jullie zijn vast allemaal ook niet jaloers verder hè?!

Terug van het zwembad, ben ik met ene van de Nederlandse meisjes, Beau, op de fiets even naar het local centrumpje gefietst. Fietsen in Thailand, tja, wat zal ik zeggen, een grote chaos eigenlijk... Maar wel grappig! Eenmaal terug gingen we al vrij snel door naar een barbecue een eindje verderop. Met 3 safari auto's, volgeladen met ons allemaal achterin, scheurden we naar deze barbecue plek. Lachen, die plek!! Heel veel tafeltjes met op elke tafel een soort rare barbecue, een enorm buffet en heeeel veel locals die zaten te eten. Daar mochten wij met z'n allen tussen zitten, lachen hoor! Het was eigenlijk meer een soort gourmet idee, maar met een heel rare, vet onhandige gourmet. Een soort berg eilandje met een ring van olie eromheen, maarja als je dan wat op dat bergje legt om te bakken, glijdt de helft natuurlijk in de olie. Het precieze voordeel van deze constructie zie ik eigenlijk niet echt waha.

Weer terug in het kamp spelen we nog een paar spelletjes voor we zometeen ons nestje ingaan.

Nice day again!!!