noortjegabriels.reismee.nl

Dag 35: Een echte zondag

Vandaag was een echte zondag; niks doen, wassen, even naar de supermarkt in het stadje gefietst en dat was het wel zo'n beetje. Of naja, ik heb vandaag wel m'n tas ingepakt voor volgende week, want morgenvroeg vertrek ik naar de Jungle voor een week! Een week met tenten trekken door de Jungle van Thailand! Ofwel, geen wc, geen douche, geen airco, geen internet de hele week... Back to primitive! Komende week zal ik dus waarschijnlijk geen blogs kunnen plaatsen vanuit het diepste van de Jungle. Maar ik zal jullie vrijdag, als ik in het hotel met zwembad, douce en WiFi zit laten weten of ik het overleefd heb! Doeehoeeei, tot volgende week!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active