noortjegabriels.reismee.nl

Dag 57: De allerlaatste dag!

De alleraller laatste dag! Deze heb ik in mn eentje doorgebracht. Het is maandag, de rest is weer terug aan het werk op de verschillende projecten. Met m'n lonely planet kaartje ben ik de straat opgegaan, op weg naar de Golden Mount. Gisteren kreeg ik van die Franse de tip om hier heen te gaan, dus dat was mooi iets voor vandaag!!! En het was ook echt de moeite waard!! Via een trappenwokkel langs vele Boeddha's en grote Ghongs loop je naar de hooggelegen tempel vanwaaruit je 360 graden uitzicht hebt over Bangkok! Je kon echt de hele stad zien, gaaf!! Een mooi eindpunt van een onvergetelijke reis! On top of the world!

Hierma heb ik nog wat door de straten van Bangkok gestruind, alleen. Dat was wel even anders, van een super gezellige groep naar weer even helemaal in je uppie. Wel leuk! Ik moest op tijd weer terug in het hostel zijn om m'n tas in te pakken en de shuttle naar het vliegveld. Zo, deze chauffeur kon echt op z'n Aziatisch scheuren! Bij verschillende andere hostels pikten we meerdere backpackers op die richting vliegveld moesten, waar we al slingerend en toeterend aankwamen. Maar je kan niet zeggen dat het niet snel was haha!

En toen zat ik op Bangkok Airport... Nog twee vluchten verwijderd van Nederland. Shit, ik wil nog niet naar huis...

Maargoed, terwijl ik dit typ zit ik inmiddels op het vliegveld van Doha in Qatar. 7 uur wachten en dan heb ik mijn vlucht naar Amsterdam.

Morgen zal ik dan ook na 8,5 weken nog een laatste keer bloggen met een terugblik op deze reis, ik hoop dat jullie het leuk vonden mijn avonturen te lezen! De tijd is voorbij gevlogen, ik kan jullie in ieder geval al verklappen; ik heb echt een fantastische en onvergetelijke tijd gehad met een hoop nieuwe ervaringen en vrienden. Echt, pak allemaal een keer je rugzak op en ga, het is ONWIJS TOF!

Tot morgen Nederland!

Reacties

Reacties

Carla

Dank je wel voor al je mooie verslagen lieve schat! Ik zal je blogs missen! ????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active