noortjegabriels.reismee.nl

Dag 13 & 14: Halloweenparty en weer het podium op!

Weekend! Gisteren was een vrij dagje! Smiddags ben ik naar het Friendship Park geweest en daar bij een lokaal tentje geluncht. De rest van de dag wat klusjes en luie dingen gedaan, je kent het wel; je klerenhoop een beetje fatsoeneren, wassen en in het zonnetje in de tuin zitten. Savonds ben ik met local friends naar de Halloweenparty in de populaire Monkeebar geweest. Alles Halloween versierd, super druk en vooral erg gezellig!! Een latertje, maar gelukkig was het vandaag zondag, oftewel tijd om uit te slapen! ;p Alhoewel dat toch wel meeviel, vandaag was namelijk de dag van de graduation waar we op tijd naartoe moesten! Grote dag voor die kleine kide om op het podium van een grote, volle theaterzaal te staan. En het was weer raak hoor, ik werd weer het podium op geroepen om heliumballonnen de lucht in de laten als opening. Heel benieuwd was ik hoe de kinderen de Engelse Speech met bijbehorende pasjes die we de hele week samen ingestudeerd hebben, zouden uitvoeren in een volle zaal. Maar wat deden ze het goed! Iedereen deed het goed! Zelfs de allerkleinsten van 3 jaar oud die in kerstmannenpakjes een dansje op Jinglebells deden, deden het super goed en zooo schattig!! En alsof ik deze week nog niet genoeg op podiums gestaan had, mocht ik na alle optredens weer het podium op voor de afsluiting. Nee hoor, geen probleem ik ben inmiddels ervaren geworden haha.

En toen zat het weekend er alweer op. Morgen een nieuwe week met een nieuw schilder/renovatieproject!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active